Monday, June 22, 2015

22 iunie 2015

În ultima vreme :
- clipuri cu fallout 
- f obosit
- probleme cu rinichii
- instalat google photos 
- făcut destul de multe poze pe tel
- rămân mereu fără spațiu pe tel - clar pe viitor trebuie sa iau telefonul cu 64 GB spațiu!
- am găsit pana la urma cazare la Cluj! Sper sa fie vremea buna măcar în primele 3 zile când o sa fiu la Măguri. În rest o sa am 8 zile 
-... 

Ieri la munte mergem la Casa Magica aia bulangii ne gonesc. 
Am mers prin Busteni ca ploua tare, am mers pana la Kalinderu și înapoi. Am mancat la Casa Ardeleneasca lângă primărie - meniu cu ciorba de peste și păstrăv, și Ana șalău. Crap.
Am dormit pana la 10:30, culcat la 23, luni sculat la 9 și tot am murit azi de somn.
Sâmbăta fost la Brebu udat copaci cumpărat furtun și a plouat :)))
Azi luni f obosit etc. 

No comments:

Post a Comment